Bemutatóterem és raktár: 1047 Budapest, Arany János utca 10. (Újpesten)

Szeretné megnézni? Hívjon most!

Az új irodahelyiség berendezése praktikusan, gazdaságosan.

Az új irodahelyiség berendezése praktikusan, gazdaságosan.

2019-06-24

Mielőtt a berendezést megkezdenénk, természetesen rendelkeznünk kell egy olyan irodával, amely képes lesz biztosítani a helyszínen folytatott tevékenység által igényelt teret, és rendelkezik a megfelelő infrastruktúrával a munkához. Amennyiben Budapesten fogunk tevékenykedni vagy itt tervezzük bővülésünket, úgy a Central Home ingatlanközvetítő hálózat közreműködésével biztosan rátalálunk majd arra az irodára, amely a kitőzött célok megvalósításához megfelelő helyet biztosíthat vállalkozásunknak.

Ha ez az alapvető előfeltétel már teljesült, hozzáláthatunk a bútorok kiválasztásához. A praktikus, gazdaságos és jól használható berendezés megválasztása több dologtól is függ. Egy korábbi cikkünkben már feldolgoztuk azt, hogy egy iroda berendezésekor milyen szempontokat érdemes figyelembe vennünk. Most pedig kifejezetten a bútorok kiválasztásának szempontjait fogjuk ecsetelni.

irodabútor Budapest területén is

A beszerzett asztalok mire lesznek felhasználva? Valamely gépek lesznek rájuk elhelyezve? Nagyobb súly fogja terhelni őket? Az utóbbi esetében egyértelműen strapabíró asztalokra lesz szükség, akár más anyag kiválasztására is. Az egyszerűbb asztalok megválasztásakor is fokozottan figyeljünk arra, hogy a környezetbe jól illeszkedő, funkciójának megfelelő, irodabútort válasszunk. A tárgyalóasztalok esetében elegáns kivitelezésű, és jó anyagú asztalt érdemes beszerezni.

Az irodai ülőmunka szempontjából alapvető elvárás a kényelem, hiszen a dolgozók hosszú órákat töltenek majd székeiken helyet foglalva. Ezeknek mozgathatósága, mobilitása is fontos szerepet játszhat a megfelelő mozgástér kialakításában. A tárgyalóteremben sem elhanyagolható, hogy az ügyfeleink kényelmét biztosítsuk, a megfelelő ülőalkalmatosság beszerzésével. Az asztalok és székek esetében, érdemes odafigyelnünk, hogy legalább a székek állíthatóak legyenek. Amennyiben nem állítható bútorokat választunk, akkor is fontos, hogy az asztal és a szék magassága összhangban legyenek egymással.

Mit fogok tárolni az irodában? Miben fogom tudni praktikusan tárolni azt? Az iratszekrények és konténerek legyenek hozzáférhetőek, egyszerűen elérhetőek a dolgozók munkaterében. A munkavégzéshez szükséges mennyiséget szerezzük be belőlük. Amennyiben lehet, legyen elég arra, hogy a rendezettség, kategorizálás szempontjából ne okozzon fennakadásokat a munkában.

A praktikus, jól funkcionáló berendezésnek nem kell drágának lennie. Alig használt, olcsó irodabútorok beszerzésével gazdaságosan is biztosítható egy tevékenység ideális környezetének kialakítása. A Multibútor széles termékkínálatának köszönhetően biztosítja azt, hogy minden vállalkozás megtalálhassa azokat a megoldásokat, azokat a használt, olcsó irodabútorokat, amelyek minőségileg és esztétikailag is képesek lesznek eleget tenni az elvárt szempontoknak és igényeknek.

Az új irodahelyiség berendezése praktikusan, gazdaságosan.
Vissza