Bemutatóterem és raktár: 1047 Budapest, Arany János utca 10. (Újpesten)

Szeretné megnézni? Hívjon most!

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve ajánlatot kérni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Ajánlatkérési szándéka esetén a kiválasztott terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja az ajánlatkérés során kosárba helyezett termékeket, valamint a végösszeget. Itt leellenőrizhetik ajánlatkérésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja az ajánlat kérés végösszegét.

Az ajánlat kérés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét és úgy döntött, hogy ajánlatot szeretne kérni a termékekre, akkor egyszerűen kattintson a "Elküldés" gombra. A rendeléshez regisztráció nem szükséges.

A számlázáshoz szükség van a következő adatokra:

-          név/ vagy cégnév, cím/székhely, adószám (cég esetén), megrendelő elérhetősége: neve, mobil telefonszáma, email címe fizetés módját (átutalás, vagy helyszínen készpénzfizetés, kártyás fizetésre sajnos nincs lehetőség.

-          Bútor átvételének módját:

  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)
  • a szállítást és bútor szerelést - igény esetén – külsős szállító céggel oldjuk meg. Az árajánlat adáshoz szükség van a bútor típusára és mennyiségére és a szállítási címre (emelet, lift, szállítás időpontja).

Ha egyetért az ajánlat kérés tartalmával, akkor az ajánlat kérés elküldéséhez kattintson a „Elküldöm” gombra.

Ezt követően egy visszaigazoló email-t fog kapni, amely táblázatos formátumban összesíti a termékek adatait, valamint rövidesen felvesszük Önnel a kapcsolatot és megerősítjük az e-mailben foglaltakat és elküldjük a számláját.


Árak
Áraink az ajánlatkérés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a weboldalunkon a termékek mellett találnak. Az árak nettó ár + ÁFA összege bontásban és bruttó ár formátumban szerepelnek. Az árak egy darab termékre vonatkoznak és nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási és szerelési költség megállapítása – a vevő kérése alapján - külön árajánlat tartalmazza. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti az ajánlatkérést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Az ajánlatkérések feldolgozása
Az ajánlatkérések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Elküldöm” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden ajánlatkérésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy az ajánlatkérés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés, amely táblázatos formátumban összesíti az ajánlat kérés részleteit, valamint rövidesen felvesszük Önnel a kapcsolatot az e-mailben foglaltak megerősítése végett és elküldjük a számláját. Telefonos egyeztetés esetén hívja a web oldalunkon telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Telephelyünkön lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes készpénzben történő fizetésre.

Amennyiben a szállítást és szerelést cégünktől rendeli meg, úgy ezen költségeket Utóbbi a teljes vételárral együtt számlázzuk ki.

A bútorok átvételére, elszállítására csak a számla teljes összegének számlánkra való átutalását követően kerülhet sor.

Szállítás
A szállítás időpontjáról kérjük egyeztessen a web oldalon található bármely telefonszámon.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

A használt irodabútoroknak nincs csomagolásuk. Az új bútorok többségében csomagolva kerülhetnek szállításra.

A bútorok közül az íróasztalok és tárgyalóasztalok szétszerelt állapotban kerülnek szállításra, a többi bútor össze van szerelve.

Szállítási díjak:

A szállítást és bútor szerelést - igény esetén – külsős szállító céggel oldjuk meg. Az árajánlat adáshoz szükség van a bútor típusára és mennyiségére és a szállítási címre (emelet, lift, szállítás időpontja).

Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Bútor szállítást a futárszolgálatok nem vállalnak.

A szállítástól elállás
Ha a Multibútor a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában (új bútor esetén), hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó weboldal szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Ügyfélszolgálat: Irodahatékonysági Tanácsadó Kft. – Multibútor bemutatóterem és raktár

Ügyfélszolgálati iroda helye: 1047 Budapest, Arany János utca 10.

Személyes ügyfélfogadás: a mindenkor érvényes nyitvatartási időben.

Telefonos ügyfélszolgálat hívható: a mindenkor érvényes nyitvatartási időben

Telefon: +36-30-229-3957

Internet cím: www.multibutor.hu

E-mail: hello@multibutor.hu